
Η επιρροή που έχει το ζευγάρι Beyonce και Jay-Z στην μουσική βιομηχανία τεράστια, ωστόσο το πήγαν ένα βήμα… παραπέρα μιας και το video clip τους «APES**T» κατάφερε να κάνει sold out στο μουσείο του Λούβρου.
Να πάρουμε όμως την ιστορία από την αρχή
Το διάσημο ζευγάρι αποφάσισε να συνεργαστεί ξανά, περισσότερο για να γλυτώσει το διαφαινόμενο διαζύγιο, δημιουργώντας έναν δίσκο, το «The Carters», το οποίο πήρε εξαιρετικές κριτικές. Ένα από τα τραγούδια που ξεχώρισε αμέσως ήταν το «APES**T», οπότε έπρεπε να γίνει το promo με ένα πολύ ιδιαίτερο clip.
Κάπου εκεί έπεσε η ιδέα να γίνει στο μουσείο του Λούβρου, κάτι το οποίο φάνταζε από δύσκολο έως ακατόρθωτο. Μιας και μιλάμε όμως για το ζεύγος Jay-Beyonce, τότε τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο και φυσικά το video έγινε μετά από ειδική άδεια της γαλλικής κυβέρνησης, που ούτε η ίδια φανταζόταν τι θα ακολουθούσε.
Όπως ανακοίνωσε η διοίκηση του μουσείου, το 2018 καταγράφηκε ρεκόρ επισκέψεων, ξεπερνώντας τα 10 εκατομμύρια κόσμου αλλά φυσικά και ρεκόρ εσόδων.
Η έμπνευση για το clip στο Λούβρο απέφερε και μια υποψηφιότητα για Grammy καλύτερου video αλλά και 150 εκατομμύρια views στο Youtube.