Ελένη Ψυχούλη: Ο Κωστόπουλος μας βλάχεψε, δεν μας ξεβλάχεψε!

Η κριτικός γεύσης ζει στιγμές American Beauty και εξηγεί γιατί ένα reality με παιδάκια δεν είναι και τόσο κακή ιδέα!
Ελένη Ψυχούλη: Ο Κωστόπουλος μας βλάχεψε, δεν μας ξεβλάχεψε!



Πριν από πολλά χρόνια είχε μεταμορφωθεί για το περιοδικό Symbol σε Frida Kahlo, σε Μαρία Κάλλας και σε άλλα εμβληματικά iconic πρόσωπα που της έμοιαζαν. Σήμερα ξαπλώνει με sexy mood ανάμεσα σε μαρούλια, μπανάνες και πατάτες. Η Ελένη Ψυχούλη ήταν πάντα μια σουρεάλ προσωπικότητα και παράλληλα απολύτως γειωμένη και πιο κανονική από τους κανονικούς.

Και αυτό γιατί σε κάθε εποχή βλέπει τι συμβαίνει γύρω της. Χρησιμοποιεί το μυαλό της και ζει ακριβώς μέσα στον ρυθμό της πόλης. Προλαβαίνει όσα θα συμβούν και μπορεί να ακροβατεί ανάμεσα στα ψαγμένα οστρακοειδή, στα ακριβά sushi και στα γιουβαρλάκια που θα φτιάξει μια ηλικιωμένη γριούλα σε κάποιο χωριό του Πηλίου. Μπορεί να γίνει η απόλυτη αγρότισσα, αλλά και η τηλεπερσόνα με το βαμμένο νύχι και τις ψηλοτάκουνες γόβες, ακόμη κι αν της φαίνεται αστείος ο εαυτός της μέσα στον πλανήτη happy της TV. Με αφορμή τη συμμετοχή της στο MasterChef Junior του Star, η Ελένη Ψυχούλη μάς εξηγεί γιατί δεν έχει τίποτα κακό το να κάνεις ένα reality με παιδιά και μιλάει για τον μεγάλο έρωτα της ζωής της, τον άντρα της, που δεν τον αποχωρίζεται λεπτό.

Αποσπάσματα από το περιοδικό Down Town:

Πες μου εσύ που έχεις ζήσει από μέσα το lifestyle, ο Κωστόπουλος μας ξεβλάχεψε;

Ο Κωστόπουλος μας βλάχεψε και τώρα προσπαθούμε να ξεβλαχέψουμε ρωτώντας πόσο κάνουν τα μαρούλια στη Λαϊκή.  Γιατί αυτό είναι πολιτισμός, το μαρούλι στη Λαϊκή.

Τελικά τα περιοδικά των ’90s κατέστρεψαν την Ελλάδα;

Θεωρώ γελοία αυτή τη θεωρία. Αν είναι δυνατόν ένα περιοδικό να έχει τέτοια επιρροή! Τα περιοδικά λειτούργησαν ως εξής: οι νεόπλουτοι εκείνης της εποχής, που σήμερα δεν ξέρεις πώς και εάν ζουν ή αν είναι φυλακή, βρέθηκαν ξαφνικά σε ένα πρωτοσέλιδο το οποίο δεν μπορούσαν να στηρίξουν. Άρα, έπρεπε να έχουν κάποιον να τους πει πώς θα ντυθούν, πώς θα μιλήσουν, τι παπούτσια θα φορέσουν, πού θα στείλουν τα παιδιά τους. Τα lifestyle περιοδικά βοήθησαν αυτήν τη μικρή κοινωνία των ανθρώπων η οποία εμφανίστηκε σαν σύννεφο και πέρασε σαν σύννεφο. Κάτω από αυτούς όλοι εμείς, εννοείται ότι τα διαβάζαμε αυτά, τα φαντασιωνόμασταν, παραμυθιαζόμασταν, αλλά χωρίς κάποια άλλη επιρροή. Μην τρελαθούμε κιόλας. 

Πώς είναι η εμπειρία στο MasterChef;

Εγώ τηλεόραση δεν βλέπω, ούτε τις δικές μου εκπομπές έβλεπα. Με κυνήγησαν για να κάνω αυτή την εκπομπή. Στην αρχή αρνήθηκα γιατί είχα άλλα, πιο σημαντικά πράγματα να κάνω. Να μετακομίσω, να κάνω διάφορες αλλαγές. Και πάνω στις κουβέντες μού λέει η διευθύντρια προγράμματος του Star: «Ελένη, μέσα από την πίεση βγαίνουν τα ωραιότερα πράγματα». Και αυτή η κουβέντα μού έκατσε λίγο. Λέω, έχω εκατό ανυπέρβλητα εμπόδια, κι αν έχω 101 τι θα γίνει; Και αποφάσισα να το κάνω.

Τα νούμερα τηλεθέασης τα κοιτάς;

Δεν ξέρω τι είναι τα νούμερα. Μου λένε 12-13 και γελάω σαν τη χαζή. Δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό. Είναι πάτος; Είναι ύψος; Δεν υπάρχει περίπτωση να μπω σε αυτήν τη διαδικασία. Πρέπει να είσαι νούμερο για να σε ενδιαφέρουν τα νούμερα

Διαβάστε περισσότερα στο Down Town που κυκλοφορεί σε όλα τα περίπτερα στις 17 Οκτωβρίου

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΤΑΣΟΣ ΜΠΙΜΠΙΣΙΔΗΣ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΟΣΜΑΣ ΚΟΥΜΙΑΝΟΣ 

ΒΟΗΘΟΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΚΡΗΣ

MAKE-UP/ ΗΑΙR styling ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΔΕΡΕ

STYLING ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΑΤΣΑΚΗΣ